27 Ιανουαρίου 2015

Ευχαριστήρια δήλωση Χ. Παπάζογλου, υποψήφιου βουλευτή Άρτας με τη Ν.Δ.

Χρήστος ΠαπάζογλουΑισθάνομαι ιδιαίτερη την ανάγκη να ευχαριστήσω πρωτίστως όλους όσοι με εμπιστεύτηκαν και με τίμησαν με την ψήφο τους, αλλά και εκείνους που για τους δικούς τους λόγους – είχαν διαφορετικές επιλογές.


Ευχαριστώ από καρδιάς και τους συνεργάτες μου, που στάθηκαν δίπλα μου κάθε στιγμή μέρα και νύχτα στη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου.


Ευχαριστώ επίσης την ηγεσία, τα στελέχη, αλλά και τα απλά μέλη της ΝΔ που έδωσαν με αξιοπρέπεια, εντιμότητα και ανυστεροβουλία τη μάχη για τη διάδοση του μηνύματος για την επικράτηση του πολιτικού μας φορέα. Μπορεί να χάθηκε μια μάχη, αλλά ο αγώνας συνεχίζεται. Ένας αγώνας που θα μας βρει όλους στην πρώτη γραμμή μέχρι οι ιδέες μας να ξανακυριαρχήσουν και η ΝΔ να ξαναγίνει κυρίαρχο ιδεολογικό και πολιτικό ρεύμα.


Δυστυχώς, η διάρκεια της προεκλογικής περιόδου ήταν μικρότερη από κάθε άλλη φορά και εκ των πραγμάτων δεν είχα τη δυνατότητα να επικοινωνήσω προσωπικά με πολλούς από τους συμπολίτες μας. Είχα πλήρη γνώση, εκ των προτέρων, του πολιτικού κλίματος και υπήρξε συνειδητή επιλογή η συμμετοχή μου στον εκλογικό συνδυασμό της ΝΔ, ιδιαίτερα αυτή την κρίσιμη περίοδο. Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για το καλό του τόπου μου, του λαού και της παράταξής μας με όλες μου τις δυνάμεις”.


Με εκτίμηση,

Χρήστος Παπάζογλου



Ευχαριστήρια δήλωση Χ. Παπάζογλου, υποψήφιου βουλευτή Άρτας με τη Ν.Δ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου