23 Ιανουαρίου 2015

Ομιλία Δ. Γιολδάση, υποψηφίου βουλευτή Ν.Δ. Πρέβεζας στη Φιλιππιάδα

Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 21/01 η κοινή ομιλία των τεσσάρων υποψηφίων της Νέας Δημοκρατίας στη Φιλιππιάδα. Ο Δ.Γιολδάσης επέστρεψε στο χώρο όπου ξεκίνησε την ενασχόλησή του με τα κοινά και σε μια συγκινητική γι’ αυτόν ατμόσφαιρα ευχαρίστησε τους παρευρισκόμενους για την στήριξή τους όλα αυτά τα χρόνια ως Δήμαρχος της Φιλιππιάδας και του Ζηρού.


Οι σχέσεις εμπιστοσύνης άλλωστε που έχουν δημιουργηθεί όλα αυτά τα χρόνια με τους πολίτες αποτυπώθηκε και στο θερμό χειροκρότημα στο τέλος της ομιλίας του υποψήφιου Βουλευτή αλλά και στο πέρας της εκδήλωσης, όπου πολλοί πολίτες έσπευσαν να του σφίξουν το χέρι και να του ευχηθούν καλή επιτυχία στις κρίσιμες εκλογές της Κυριακής.


Ακολουθεί η ομιλία του κ. Δ. Γιολδάση:


«« Φίλες και φίλοι, αγαπητοί συμπατριώτες,


Ανάμικτα συναισθήματα, φέρνει στις σκέψεις μου η αποψινή συγκέντρωση, στην οποία με τιμάτε με την παρουσία σας, ως υποψήφιο βουλευτή της μεγάλης δημοκρατικής παράταξης της ΝΔ. Από δω απ’ την Φιλιππιάδα, ξεκίνησα την ενασχόλησή μου με τα κοινά, εσείς με καταξιώσατε και με εκλέξατε δυό συνεχείς θητείες δήμαρχο κι εσείς, είμαι σίγουρος, πως θα μου δώσετε το εισιτήριο, για την είσοδό μου στην Βουλή των Ελλήνων, όπου και θα με περιμένουν σημαντικές προκλήσεις και προκλήσεις, για προσφορά στον τόπο μου. Αρχικά στην Φιλιππιάδα που γεννήθηκα, μεγάλωσα και προσέφερα όσα περισσότερα μπορούσα και έπρεπε να κάνω για τον τόπο μου και φυσικά σε όλο το νομό Πρέβεζας, τον οποίο γνωρίζω πολύ καλά και οι περισσότεροι από σας θα θυμάστε, ότι στα νεανικά μου χρόνια, ξεκίνησα την πορεία μου στα κοινά, ως εκλεγμένος νομαρχιακός σύμβουλος, σε χρόνια δύσκολα και ιδιαίτερα απαιτητικά.


Θα ήταν εκ του περισσού, να αναφερθώ στις προσπάθειες που έκανα για τον τόπο μας και τα αποτελέσματα που είναι ήδη γνωστά. Γνωριζόμαστε και σας οφείλω μια ειλικρινή εξήγηση, για το πώς κατέληξα να μπω και πάλι σε διαδικασία εκλογών και του τι προσμένω σήμερα με την προσπάθεια που κάνω εγώ και όλοι εσείς, να είμαι στην επόμενη Βουλή των Ελλήνων.


Στρατεύτηκα σ’ αυτή την προσπάθεια, εκτιμώντας την κρισιμότητα των εκλογών της 25ης Ιανουαρίου, που θα ορίσουν το μέλλον της πατρίδας μας για τις επόμενες δεκαετίες. Έχοντας λοιπόν, την εμπειρία που όλοι σας γνωρίζετε, θεώρησα χρήσιμο και για τον τόπο μας, να μπω σ’ αυτή την εκλογική βάσανο, για να προσφέρω και μόνο.


Σας μιλάω με το χέρι στην καρδιά, γιατί όπως προανέφερα, όλοι γνωριζόμαστε και επί πλέον, δεν είμαι ως άνθρωπος και ως πολιτικός, ο επιδιώκων τις εντυπώσεις. Πάντα με ενδιέφερε και τώρα περισσότερο με ενδιαφέρει, η ουσία. Που η ουσία, είναι καθοριστική. Όλοι μαζί να συνεννοηθούμε και να κάνουμε το καλύτερο δυνατόν για τον τόπο μας. Που είναι σίγουρο πως μπορούμε, αυτόν τον στόχο να τον πετύχουμε.


Φίλες και φίλοι, αγαπητοί συμπατριώτες,


Βρισκόμαστε στην πιο κρίσιμη καμπή της πολιτικής ιστορίας της πατρίδας μας, αλλά και του τόπου μας. Σ’ αυτήν ακριβώς την χρονική συγκυρία, μου έγινε η τιμητική πρόταση, να συστρατευτώ και να προσφέρω με όλες μου τις δυνάμεις στην προσπάθεια, για το μέλλον της πατρίδας μας, για το μέλλον των γενεών που έρχονται.


Με «αίσθημα ευθύνης» ανταποκρίθηκα στο κάλεσμα αυτό και είμαι σήμερα εδώ, ανάμεσά σας, για να σας μεταφέρω μήνυμα αισιοδοξίας, για την εκλογική πορεία της παράταξής μας, αλλά πρωτίστως μήνυμα αισιοδοξίας για το μέλλον της πατρίδας μας, που πρέπει ΤΩΡΑ να κάνει ένα βήμα μπροστά και να μην μπλέξει σε πισωγυρίσματα, στα οποία με μαθηματική ακρίβεια οδηγούν οι εξαγγελίες των αντιπάλων μας, οι οποίοι κάθε μέρα εξαγγέλλουν μέτρα, που δεν οδηγούν πουθενά…


Είμαι ιδιαίτερα ευτυχής, που σ’ αυτή την εκλογική αναμέτρηση, εκπροσωπώ την μεγάλη παράταξη της ΝΔ, η οποία στα δύσκολα έδειξε την εθνική της αποστολή και ήταν αυτή, που έσωσε την χώρα μας, απ’ την σίγουρη χρεοκοπία, με την οποία ακόμη και σήμερα φλερτάρουν οι αντίπαλοί μας.


Δυστυχώς φίλες και φίλοι…


Όταν ανέλαβε την διακυβέρνηση της χώρας η παράταξή μας, με πρωθυπουργό τον Αντώνη Σαμαρά, αυτή βρισκόταν στο χείλος του γκρεμού και οι προσπάθειες που έκανε ο ελληνικός λαός, σήμερα μπορούμε να υπερηφανευτούμε, πως έπιασαν τόπο και πλέον μπορούμε να καυχόμαστε πως τα καταφέραμε.


Εδώ λοιπόν, όλοι μαζί, πρέπει να δώσουμε τον υπέρ πάντων αγώνα , για να διασφαλίσουμε τα κεκτημένα και να μην αφήσουμε την προσπάθεια να πάει χαμένη.


Είμαι σίγουρος πως όλοι συμφωνούμε και όλοι μαζί τις επόμενες ημέρες, αυτό το μήνυμα θα προσπαθήσουμε να φτάσει παντού και να είμαστε αυτοί που θα εγγυηθούμε την ομαλή συνέχεια της πατρίδας μας, και που επί πλέον θα εγγυηθεί και τα αποτελέσματα των προσπαθειών που έγιναν για το νομό μας, απ’ όλους τους παράγοντες του τόπου μας.


Φίλες και φίλοι, αγαπητοί συμπατριώτες,


Θα μου επιτρέψετε αρχικά να κάνω μια περιληπτική αναφορά στην κατάσταση που επικρατεί σήμερα στο νομό Πρέβεζας, η οποία εν πολλοίς θα καθορίσει και το δικό μου πλαίσιο δράσης, με την ιδιότητα του βουλευτή.


Θεωρώ ότι όλοι πρέπει να γνωρίζετε την κατάσταση που επικρατεί και με βάση αυτή, να συναποφασίσουμε, το πλαίσιο και τον χρόνο των παρεμβάσεων, που πρέπει να γίνουν, απ’ την επομένη των εκλογών κιόλας.


Είναι ειλημμένη απόφαση για την κατασκευή του νέου Νοσοκομείου της Πρέβεζας. Εμείς πρέπει να την κάνουμε πράξη και σ’ αυτή εδώ την συνάντηση, δεσμεύομαι πως ως βουλευτής του νομού Πρέβεζας, θα το πράξω. Το θέμα της δημόσιας υγείας άλλωστε, είναι το μεγάλο στοίχημα, για τα επόμενα χρόνια και έχω ήδη αποφασίσει, στις προσπάθειες που θα γίνουν και τοπικά γι’ αυτό το θέμα, να είμαι μπροστάρης, με όσες ευθύνες, αυτή η απόφασή μου, συνεπάγεται.


Παράλληλα η ενασχόληση και με την πρωτοβάθμια υγεία, σε επίπεδο Φιλιππιάδας, Θεσπρωτικού, Καναλλακίου και Πάργας, είναι επιβεβλημένη. Θα έχουμε την δυνατότητα να εξειδικεύσουμε σε χρήσιμες και άμεσα υλοποιούμενες προτάσεις, να κάνουμε διακριτό, το καλύτερο αποτέλεσμα, που θα έχει ευθεία αναφορά στον πολίτη που μπορεί και να ταλαιπωρείται.


Στην χρονική συγκυρία που γίνονται οι εκλογές και αρχίζει η νέα κοινοβουλευτική περίοδος, έχουμε μπροστά μας, πολλές προκλήσεις ανάπτυξης και τις ευκαιρίες που αυτές δίνουν, θα πρέπει με κάθε τρόπο να αξιοποιήσουμε. Για μένα, ο όρος πρωτογενής τομέας, δεν είναι σχήμα λόγου. Είναι πορεία ζωής και η πρόκληση της προόδου του πρωτογενούς τομέα, θα πρέπει να θεωρείται και είναι το προσωπικό πολιτικό μου, στοίχημα. Άπειρες οι δυνατότητες ανάπτυξης της γεωργίας και της κτηνοτροφίας, σ’ όλο το εύρος του νομού Πρέβεζας. Έχουμε τα στοιχεία, τα έχουμε επεξεργαστεί και είναι τώρα η ώρα για το μεγάλο άλμα.


Παράλληλα δεν λησμονώ το δώρο της φύσης, προς το νομό μας. Το μοναδικό βιότοπο του Αμβρακικού, ο οποίος είναι πηγή ζωής, όχι μόνο για το νομό Πρέβεζας, αλλά και για τους γειτονικούς νομούς της Άρτας και της Αιτωλοακαρνανίας. Είχα την τύχη ως δήμαρχος να μετέχω στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΤΑΝΑΜ, γεγονός που έχει αυξήσει την ευαισθησία μου, για το θέμα αυτό.


Εξ ίσου σημαντική και καθοριστική πρόκληση της τουριστικής ανάπτυξη του νομού Πρέβεζας, που κατά γενική ομολογία, κάνει σημαντικά βήματα προόδου. Θα τα χαρακτήριζα άλματα και αυτά ακριβώς θα δώσουν τον βηματισμό και της δικής μας προσπάθειας. Να αναγνωρίσουμε βεβαίως και την ουσιαστική προσπάθεια που έχει κάνει η Περιφερειακή Ενότητα Πρέβεζας και προσωπικά ο αντιπεριφερειάρχης Στράτος Ιωάννου. Είναι αυτονόητο, πως ως βουλευτής, θα είμαι δίπλα του και φυσικά, ΜΑΖΙ, θα αναλάβουμε και νέες ουσιαστικές και χρήσιμες πρωτοβουλίες.


Φίλες και φίλοι…


Βρισκόμαστε στην περίοδο, που η αισιοδοξία για την πατρίδα μας, αλλά και για τον τόπο μας, δεν είναι και δεν μπορεί να είναι σχήμα λόγου. Τι αντίθετο. Το αισιόδοξο τοπίο που δημιουργείται, αποτελεί και την πρόκληση να κινηθούμε όλοι μαζί. Να συνεννοηθούμε και να φέρουμε εντυπωσιακά αποτελέσματα.


Είμαστε καταδικασμένοι να πετύχουμε και θα πετύχουμε, γιατί πρέπει να σας καταθέσω και κάτι που με αφορά. Στην μακρά πορεία μου στα κοινά, έχω δηλώσει και είμαι φανατικός οπαδός της συνεννόησης. Την οποία θεωρώ την απαραίτητη υποδομή, για να γίνει το κάθε βήμα μπροστά. Και έτσι θα λειτουργήσω, για να κλείσω αυτή την παρέμβασή μου, μ’ αυτή την διαβεβαίωση, αλλά και με την βεβαιότητα, ότι την Κυριακή το βράδυ, η παράταξή μας, θα είναι η νικήτρια των εκλογών και ο Αντώνης Σαμαράς και πάλι πρωθυπουργός.


Φίλες και φίλοι…


Άφησα για το τέλος, την σημαντικότερη αγωνία μου, που αφορά στα εθνικά μας θεάματα, με έντονο τον προβληματισμό, που είναι και δικός σας και αφορά στο πως δεν μπορούμε να μιλάμε για όλα αυτά τα θέματα, αν δεν έχουμε διασφαλισμένη την εθνική μας οντότητα και αν δεν είναι πρώτο μέλημά μας, η εξασφάλισή της.


Τα εθνικά μας θέματα, στην δύνη της οικονομικής κρίσης, έχουν διαφύγει της σκέψης μας και αυτό, δεν μπορεί να είναι η καλύτερη επιλογή. Παράλληλα με την αγωνία μας, για το προσωπικό μας μέλλον, θα πρέπει να έχουμε πολύ ψηλά το μέλλον της πατρίδας μας, τις εθνικές μας υποχρεώσεις, για τις οποίες επιθυμώ να αφιερώσω μεγάλο μέρος απ’ την συνολική δραστηριότητά μου.


Πάμε λοιπόν ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, για την μεγάλη νίκη. Μια νίκη που θα δώσει την δυνατότητα στον πρωθυπουργό μας Αντώνη Σαμαρά, να ολοκληρώσει την εθνική προσπάθεια, που ξεκίνησε ως πρωθυπουργός, πριν από δυόμιση χρόνια περίπου. »»



Ομιλία Δ. Γιολδάση, υποψηφίου βουλευτή Ν.Δ. Πρέβεζας στη Φιλιππιάδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου